شهردار مشهد تصریح کرد؛
شهردار مشهد گفت: افرادی که با طرح مسائل حاشیه ای سعی در بر هم ریختن شهر و منحرف کردن ما از مسیر اصلی مان که خدمت به مردم است دارند راه به جایی نخواهند برد.
کد خبر: ۷۰۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 26 January 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا کلایی خطاب به معترضان به تغییر عنوان  تابلوهای راهنمای زائر در مشهد با بیان این مطلب تصریح کرد: حضرت رضا (ع) بعنوان صاحب این شهر اجازه نخواهد داد هویت این شهر عوض شود، بنابراین هیچ فرد دیگری نیز  قادر به انجام این کار نخواهد بود.

کلایی در پاسخ به حواشی که چندی پیش توسط عده ای در اعتراض به تغییر عنوان تابلوهای شهری در مشهد به راه افتاده عنوان کرد: اگر تسویه حساب دیگری دارید جای آن اینجا و در قالب موضوعات امام رضا (ع ) نیست.

شهردار مشهد با تاکید بر اینکه افتخار ما نوکری حضرت رضا (ع) است یادآور شد: آن عضو شورای شهر که خودش غواص عملیات کربلای 4 بوده و بهتر از هر کسی می داند ذکر یا زهرا گشایش گر تمام گره ها می باشد و رئیس شورایی که برادر 13 ساله اش در جبهه شهید شده فردی نیست که هدفش تغییر هویت شهر مشهد باشد.

کلایی تصریح کرد: من به سایر موضوعات کاری ندارم و تنها برای خدمت به شهر مشهد آمده ام.

شهردار مشهد افزود: به آنهایی که با طرح موضوعات حاشیه ای سعی در برهم زدن شهر دارند تاکید می کنم هرگز نمی توانند ما را از هدف اصلی مان که خدمت به مردم است منحرف کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار